محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: رقابت های قهرمانی روئینگ جوانان آسیا از 19 تا 22 مهر در کشور سنگاپور برگزار می شود.
وی تصریح کرد: تیم ملی روئینگ جوانان ایران با 13 ورزشکار (7 آقا و 6 خانم) به همراه چهار مربی عازم رقابت های قهرمانی آسیا شده است.
سهراب بیگ ادامه داد: ملی پوشان پسر ایران در چهار ماده و ملی پوشان دختر نیز در سه ماده به مصاف حریفان خود می روند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین از نیکولا جیوگا و سولماز عباسی به عنوان مربیان تیم دختران و امیرحسن کاویانی و امیرحسین خاکی به عنوان مربیان تیم پسران ایران در رقابت های جوانان آسیا یاد کرد.
وی همچنین از آمادگی هانیه بیداد ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به آمادگی خوبی که قایقران کرمانشاهی دارد امیدوارم دست پر و با مدال مسابقات را ترک کند.

** برای کسب مدال در مسابقات جوانان آسیا به میدان می روم
ملی پوش کرمانشاهی تیم روئینگ دختران ایران پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با توجه به آمادگی خوبی که دارم برای کسب مدال به این رقابت ها خواهم رفت.
هانیه بیداد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری در اردوی تیم ملی روئینگ جوانان حضور دارد، افزود: قطعا کار دشواری پیش رو خواهیم داشت اما با تمام توان در مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: شرایط مسابقات از آن جایی که حکم انتخابی المپیک جوانان را نیز دارد بسیار سخت خواهد بود و رقبا با نهایت توان و آمادگی شرکت خواهند کرد.
ملی پوش روئینگ ایران در عین حال از قایقرانان چین، اندونزی، ژاپن و قطر به عنوان اصلی ترین رقبای خود در مسابقات قهرمانی آسیا یاد کرد.
بیداد در پایان ابراز امیدواری کرد بتواند با دعای خیر مردم و تسلط بر شرایط جوی و هوایی کشور سنگاپور با مدال به کشور بازگردد.
اسراء جوانمردی، کیمیا زارعی، فاطمه صفری، هانیه بیداد، فروغ آقابالازاده و مائده حضوری نمایندگان روئینگ ایران در بخش بانوان هستند و شیرزاد قادری، امیرحسین محمودپور، رضا قهرمانی، میلاد اله وردیان، کارو حسینی، کامران کرمی و شهروز صفایی نیز ملی پوشان ایران در بخش آقایان را تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.