علی محمد زورآوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ممکن است بارش های پراکنده امروز همراه با وزش باد شدید و رعد و برق نیز همراه باشد.
وی ادامه داد: احتمال بارش های پراکنده برای منطقه اورامانات شامل شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی و همچنین شهرهای کنگاور، سنقر، صحنه، اسلام آبادغرب و شاید کرمانشاه بیشتر از سایر نقاط است.
زورآوند افزود: پدیده غالب برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد و افزایش ابر خواهد بود اما از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده موج جدید دیگری وارد جو استان خواهد شد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با ورود سامانه ناپایدار دوم به جو منطقه به نظر می رسد شاهد اولین بارش های مناسب برای اغلب نقاط استان خواهیم بود که در روزهای آتی اطلاعات دقیق تری ارائه خواهد شد.
وی همچنین از کاهش سه تا چهار درجه ای دمای هوا در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: هوای امروز کرمانشاه نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش خواهد یافت.
زورآوند ادامه داد: امروز دمای هوای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 23 درجه و امشب نیز در کمترین حالت به 10 درجه بالای صفر خواهد رسید که نسبت به روز و شب گذشته چهار درجه کاهش نشان می دهد.
وی در پایان گفت: امروز سومار و قصرشیرین به ترتیب با دمای 31 و 30 درجه بالای صفر گرمترین و امشب نیز کنگاور و سنقر با حداکثر دمای چهار درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان خواهند بود.
میانگین بارش های سال زراعی گذشته استان کرمانشاه به حدود 395 میلیمتر رسید که در مقایسه با سال زراعی 94-95 که 653 میلی متر بود کاهش 40 درصدی و در مقایسه با دوره بلندمدت نیز کاهش 9 درصدی را نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.