علی محمد زورآوند روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به جز غبارآلودگی مختصر هوای شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب، پدیده قابل ملاحظه دیگری تا پایان هفته جاری پیش بینی نمی شود.
وی ادامه داد: در این مدت هوای اغلب مناطق صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود.
زورآوند یادآوری کرد از اواخر روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده، گذر موجی ناپایدار از جو منطقه، در بعضی ساعات علاوه بر تشدید وزش باد، شرایط را برای وقوع رگبارهای پراکنده باران و احتمالاً رعد و برق، در سطح استان فراهم خواهد کرد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین به دمای هوا در مناطق مختلف استان نیز اشاره و اظهار کرد: امروز سومار با دمای 39 و قصرشیرین با دمای 37 درجه گرمترین و امشب هم سنقر با دمای هفت و کنگاور با هشت درجه بالای صفر خنک ترین مناطق استان خواهند بود.
وی در خصوص دمای هوای شهر کرمانشاه نیز گفت: در گرمترین حالت دمای هوای شهر کرمانشاه به 30 درجه و امشب در خنک ترین حالت به 10 درجه بالای صفر می رسد.
زورآوند در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود دمای روزانه و شبانه فردا در نقاط مختلف استان یک درجه افزایش یابد.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر 95 تا 25 اردیبهشت 96) 438 میلیمتر باران در استان باریده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد و در مقایسه با میانگین بلند مدت 2 درصد کاهش داشته است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.