علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به 29 درجه و حداقل دما نیز امشب به هشت درجه بالای صفر می رسد.
وی ادامه داد: فردا جمعه نیز دمای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 28 درجه و شب هنگام نیز در خنک ترین حالت به هفت درجه بالای صفر خواهد رسید.
زورآوند تصریح کرد: گرمترین شهرهای امروز استان، سومار با 37 و قصرشیرین با 35 درجه بالای صفر خواهند بود، ضمن اینکه امشب نیز کنگاور و سنقر و کلیایی با حداکثر دمای پنج درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان خواهند بود.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود دمای هوای فردا در اکثر نقاط استان چه در طول روز و چه در طول شب یک درجه کاهش پیدا کند.
وی در ادامه یادآوری کرد: انتظار می رود هوای استان تا اوایل هفته آینده صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر باشد.
زورآوند افزود: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده، گذر موجی از جو منطقه در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید، افزایش ابر و احتمالاً بارش خفیف باران در برخی نقاط استان خواهد شد.
میانگین بارش های سال زراعی گذشته استان کرمانشاه به حدود 395 میلی متر رسید که در مقایسه با سال زراعی 94-95 که 653 میلی متر بود کاهش 40 درصدی و در مقایسه با دوره بلندمدت نیز کاهش 9 درصدی را نشان می دهد.
7458/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.