علی محمد زورآوند روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در تابستان امسال گرمترین روز کرمانشاه در مرداد با دمای 41 درجه رخ داد در حالی که سال های قبل شاهد ثبت دمای 44 درجه نیز بوده ایم.
وی ادامه داد: گرمترین نقطه استان در تابستان امسال سومار بود که مردادماه دمای آن به بیش از 50 درجه رسید.
زورآوند همچنین در خصوص آغاز بارش های سال زراعی 96-97 استان نیز اظهار کرد: پیش بینی ها حاکی از آن است که بارندگی های پائیز امسال و برخلاف سال گذشته به موقع آغاز شود و در حد نرمال باشد.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص دمای هوای مناطق مختلف استان نیز تصریح کرد: امروز (جمعه) سومار و قصرشیرین با دمای 43 درجه بالای صفر گرمترین و امشب کنگاور با 14و سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب و دالاهو نیز با 15 درجه خنک ترین مناطق استان هستند.
وی یادآوری کرد: دمای امروز شهر کرمانشاه نیز به حداکثر 39 درجه بالای صفر و دمای امشب آن نیز به حداقل 17 درجه خواهد رسید.
زورآوند گفت: تا روز یکشنبه هفته آینده تغییرات دمایی محسوس در سطح استان رخ نخواهد داد و تنها انتظار می رود هوای شبانه برخی مناطق استان با وزش باد مقداری خنک شود.
وی همچنین اظهار کرد: از روز یکشنبه به بعد شاهد کاهش تدریجی دمای استان در مناطق مختلف خواهیم بود و پیش بینی می شود این کاهش دما تا پایان هفته با آهنگی ملایم ادامه داشته باشد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.