علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در حالی که از ابتدای هفته جاری تا روز گذشته شاهد افزایش دمای هوا بودیم به گونه ای که دمای دیروز شهر کرمانشاه به 40 درجه بالای صفر رسید، از امروز کاهش تدریجی دما و خنک تر شدن هوا را شاهد خواهیم بود.
وی اضافه کرد: دمای هوای امروز در نقاط مختلف استان نسبت به روز گذشته بین یک تا 2 درجه و فردا (جمعه) نسبت به امروز بین 2 تا سه درجه کاهش خواهد داشت.
زورآوند ادامه داد: روند کاهش دمای هوا کماکان تا روز یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت و انتظار می رود روزانه یک تا 2 درجه از دمای هوا کاسته شود.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به 39 درجه بالای صفر و امشب در خنک ترین حالت به 20 درجه بالای صفر می رسد.
وی گفت: حداکثر و حداقل دمای هوای فردا (جمعه) در شهر کرمانشاه نیز 37 و 18 درجه بالای صفر خواهد بود.
زورآوند در ادامه سومار را با دمای 48 و قصرشیرین با دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین نقاط امروز استان معرفی کرد و گفت: دمای سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز امروز تا 46 و 45 درجه بالای صفر خواهد رسید.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: برای امشب نیز کنگاور با 13 و سنقر و کلیایی با 14 درجه خنک ترین دما را بین مراکز شهرستانی خواهند داشت.
وی در پایان اظهار کرد: وزش باد طی امشب و فردا ممکن است طی ساعاتی از روز جمعه، سبب نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نواحی مرزی استان شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.