به گزارش خبرنگار ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ علی کریمی اعلام کرد: در پی گشت زنی های سایبری توسط پلیس فتا استان کرمانشاه مشخص شد، فرد یا افرادی ناشناس اقدام به راه اندازی صفحه ای غیراخلاقی در یکی از شبکه های اجتماعی کرده و در آن ضمن اغفال پسران و دختران جوان اقدام به انتشار فیلم و تصاویر مستهجن می کنند، لذا با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی های و تخصصی توسط کارآگاهان خبره پلیس فتا متهم که جوانی کرمانشاهی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد، همچنین ادله جرم ضبط و برای بررسی به آزمایشگاه جرایم سایبری انتقال یافت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های فنی از ادله جرم مشخص شد متهم با روش های خاصی اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه از شهروندان کرده است.
سرهنگ کریمی گفت: کارشناسان این پلیس با رصد شبانه روزی فضای سایبر با افرادی که با اقدام های مجرمانه خود باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند، برابر مقررات و قانون برخورد خواهد کرد، همچنین از شهروندان تقاضا می شود در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما و یا شماره تلفن هفت رقمی 2188190 گزارش نمایند.
3033/8066خبرنگار: فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.