حشمت الله فلاحت پیشه روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در شرق سوریه کاملاً موفقیت آمیز بود و اهداف موردنظر که سرکردگان داعش بودند، هدف قرار گرفتند.'
به گفته او 'زمانی که آمریکایی‌ها به فرودگاه الشعیرات سوریه حمله موشکی کردند، یک سوم موشک‌ها به هدف نخورد و اصابت سایر موشک‌ها هم به گونه‌ای بود که فرودگاه پس از 24 ساعت به حالت عادی بازگشت.'
فلاحت پیشه افزود: اگر خطایی از نظر نشانه‌گیری موشک های سپاه هم وجود داشت، آمریکایی‌ها با اشراف اطلاعاتی و ماهواره‌ای بر سوریه، تاکنون آن را شناسایی و به صورت گسترده برجسته‌نمایی می‌کردند.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل موفقیت حمله موشکی سپاه، حمایت بسیاری از رسانه‌های جهانی از این اقدام بود در حالی که همزمان اقدام آمریکا در سرنگونی یک جنگنده سوری را زیر سوال بردند.
آنچنان که نماینده اسلام آباد غرب در مجلس گفت: ابراز غرور ملی و افتخار ایرانیان به موشک‌های خودشان، پیام آشکاری به آمریکایی‌ها است که درصدد تحریم موشکی ایران و سپاه پاسداران هستند.
او تاکید کرد: هرگونه اقدام ضد ایرانی در این رابطه موجب تقویت همبستگی و اتحاد بیشتر مردم می‌شود زیرا این مسائل به عِرق ملی مردم بستگی دارد.
7444/8066 خبرنگار:عبدالله الماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.