به گزارش خبرنگار ایرنا، هیوا افضلی ابتدا در کانوی 2 نفره 500 متر بانوان همراه با آتنا رئوفی پس از کسب مقام سوم در دور مقدماتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
تیم 2 نفره افضلی و رئوفی در دور نیمه نهایی این ماده مقام هفتم را کسب کرد و توانست به مرحله فینال B مسابقات صعود کند.
بانوان قایقران کشورمان در فینال B کانوی 2 نفره 500 متر که با حضور 12 تیم برگزار شد در نهایت به جایگاه نهمی بسنده کردند.
همچنین در بخش کانوی 2 نفره 200 متر بانوان، افضلی و رئوفی با کسب مقام سومی در دور مقدماتی جواز حضور در فینال A این ماده را بدست آوردند.
تیم 2 نفره رئوفی و افضلی در فینال کانوی 200 متر در نهایت جایگاه هفتم جهان را به خود اختصاص دادند.
همچنین علی اجاقی دیگر قایقران کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی آب های آرام بود در بخش کانوی 2 نفره یک هزار متر مردان و در کنار کیا اسکندانی پس از کسب مقام هفتمی در دور مقدماتی از راه یابی به مرحله بعد بازماندند.
در دور مقدماتی کانوی 2 نفره 500 متر نیز تیم اجاقی و مجللی در رده نخست قرار گرفتند و به نیمه نهایی راه یافتند اما در این مرحله با کسب مقام هفتم موفق نشدند جواز حضور در مرحله فینال را کسب کنند.
استان کرمانشاه با داشتن بیش از 15 ملی پوش در رشته های مختلف قایقرانی یکی از قطب های این رشته ورزشی در کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.