علی اصولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ، عادل مجللی قایقران گلستانی به مقام سوم رسید و به مرحله فینال این ماده راه یافت تا بخت خود را برای کسب مدال از این مسابقات آزمایش کند.
وی بیان کرد: در دور مقدماتی کانوی دونفره 500 متر همچنین تیم دو نفره عادل مجللی و علی اجاقی در رده نخست قرار گرفتند و به نیمه نهایی راه یافتند، اما در دور نیمه نهایی هفتم شدند و از راهیابی به فینال بازماندند.
دبیر هیات قایقرانی گلستان افزود: رقابت های دور فینال عصر امروز برگزار می شود که امیدواریم پایان آن همراه با مدال آوری تنها نماینده گلستان باشد.
به گفته وی؛ مجللی رکوردار رشته کانو انفرادی 200 متر کشور است و می تواند در جمع برترین های جهان هم توانایی ها و ارزش های فنی خود را به نمایش بگذارد و مدال آوری کند.
اصولی به روند رو به رشد قایقرانی گلستان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر همواره در ترکیب تیم ملی رده های سنی گوناگون قایقرانی، چند ورزشکار گلستانی عضویت داشتند که این موفقیت نتیجه تلاش چند ساله در استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در رده های سنی پایه است.
وی افزود: قایقرانی ورزشی مفرح، گران و ناشناخته بوده که لازم است تبلیغات بیشتری بر روی این رشته با هدف علاقمندسازی بیشتر جوانان برای حضور حرفه ای در آن انجام شود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.