به گزارش ایرنا حسین فیروزی روز چهارشنبه در جشن پیروزی دکتر روحانی در انتخابات 29 اردبهشت در سالن 2000 نفری بیجار با اشاره به فعالیت مجدد دولت به پشتوانه حضور حماسه آفرین مردم در انتخابات 29 اردیبهشت افزود: حضور گرم و پر شور مردم در پای صندوق های رای، استحقاق ملت برای رفاه اجتماعی را بیشتر کرد.
وی افزود: درود بر همه مردمان گروس و کردستان که با حضور بیش از 72 درصدی در صحنه انتخابات، نظر خود را به اعتدال و عقلانیت در پای صندوق ریاست جمهوری اعلام کردند.
فیروزی اظهار کرد: مردم با رای خود مسیری را انتخاب کردند که راه عزت مندانه، همراه با تعامل سازنده با دنیا است.
او افزود: راهی که مردم انتخاب کرده اند راه 'نه گفتن' به وعده هایی بود که مردم می دانستند موجب توسعه کشور نخواهد شد، مردم به شعارهایی که هیچ پشتوانه ای علمی نداشت نه گفتند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار کرد: دولت روحانی در نظر دارد کشوری آباد، مستقل و آزاد با تعامل با دنیا و نه با دشمنی و ناسازگاری مدیریت کند.
او اظهار داشت: 29 اردیبهشت روز انتخاب سیاست مداران نبود، بلکه روز انتخاب مسیری تازه و نو برای شکوفایی روابط فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی با تمام جهان بود.
فیروزی با اشاره به تعاملات دولت دوازدهم با دنیا گفت: تعامل مثبت و سازنده با دنیا حرف اول دولت روحانی خواهد بود و رای دوباره ملت به دولت، رای به برنامه های دولت دوازدهم می باشد.
او به روزهای تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد: امروز روز سپاس و قدردانی از ملتی است که با تمام وجود از دولت یازدهم حمایت کردند و مردم سالاری را به جهان نشان دادند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: روز 29 اردیبهشت ماه، روز همبستگی و جشن پیروزی ملت است ملت مسلمان همراه و همدل خواهیم بود تا بتوانیم کشوری آباد و سرزنده داشته باشد.
وی افزود: دولت دوازدهم با پشتوانه رای مردم، در طول چهار سال آینده در کنار حاکمیت و مردم خواهد بود.
از جمعیت 89 هزار نفری شهرستان بیجار حدود 55 هزارنفرحایز شرایط رای دادند بودند.
7350/1904
•برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
•@IRNASANANDAJ
•https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.