محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمدطاهر حسینی افشار، علی اجاقی، پیام مطاعی و نازنین رحمانی چهار قایقران دعوت شده به اردوی تیم های مختلف قایقرانی ایران هستند.
وی در خصوص اردوی تیم ملی آب های آرام گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام بزرگسالان ایران با حضور 11 قایقران در بخش کایاک و هفت قایقران در بخش کانوکانادایی برگزار می شود که حسینی افشار در بخش کایاک و اجاقی نیز در بخش کانوکانادایی حضور دارند.
سهراب بیگ افزود: این اردو از هفتم تا بیست و هشتم فروردین در دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه همچنین در خصوص اردوی تیم ملی روئینگ بانوان نیز گفت: در این اردو چهار ملی پوش از جمله نازنین رحمانی بانوی قایقرانی کرمانشاهی حضور خواهند داشت.
وی یادآوری کرد: تمرینات ملی پوشان روئینگ بانوان از هفتم فروردین آغاز و تا بیست و نهم همین ماه در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
سهراب بیگ ادامه داد: این تیم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا آماده می کند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه اردوی تیم ملی روئینگ مردان ایران نیز از روز ششم فروردین آغاز و تا بیست و هفتم این ماه ادامه پیدا می کند، گفت:
چهار نفر در بخش جوانان و هشت نفر در بخش بزرگسالان زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند.
وی گفت: مطاعی ورزشکار کرمانشاهی در بخش بزرگسالان حضور دارد و زیر نظر طاهر کبوتری مربی این تیم تمرینات خود را دنبال می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.