حیدر مرادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک ماه رمضان، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی سرپل ذهاب به مدت یکماه تشدید می شود و با متخلفان و اخلاگران اقتصادی برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.
وی هدف از اجرای این طرح را در راستای تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ذکر کرد و اظهار داشت: برای تامین کالاهای اساسی تلاش شد با هماهنگی بین اتحادیه ها و مدیریت جهاد کشاورزی سرپل ذهاب، کالاهایی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ و برنج با سهولت و با اقدام های کنترلی در دسترس مردم قرار گیرد.
وی بیان کرد: نظارت بر بازار در تمام فصول سال انجام می شود ولی این نظارت ها در ایام خاصی از سال حساسیت بیشتری برخوردار است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب اضافه کرد که با تمهیدات اتخاذ شده، کالاها و اقلام مصرفی خانوارها به میزان کافی، دسترسی آسان و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.
مرادی از اجرای هفت برنامه گشت مشترک در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از واحدهای صنفی، نمایندگانی از اداره غله و خدمات بازرگانی ، اتحادیه های صنفی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان حضور جدی و مستمر دارند.
وی شمار بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی سرپل ذهاب از 15 اسفند سال گذشته تاکنون را 480 مورد ذکر کرد و افزود: دراین بازرسی ها 76 واحد صنفی متخلف با بیش از 150 مورد تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و درج به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تماس 42221300 واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه، بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.