سید مجید موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور 850 تن مرغ منجمد، 100 تن گوشت گوساله وارداتی، 1747 تن شکر و 3885 تن برنج امسال در بازارهای این استان توزیع شد.
وی اظهار داشت: این سازمان ضمن رصد بازار و بررسی نوسانات قیمت محصولات که بصورت روزانه و هفتگی انجام می دهد، در طول سال جاری با 'برگزاری 11 جلسه ستاد تنطیم بازار استان و 20جلسه کارگروه فرعی' با حضور نمایندگان دستگاه های عضو در کارگروه و تصویب پیشنهادات، اقدامات موثری با طرح موضوعات و راهکارهای اجرایی صورت گرفت و موارد خارج از اختیارات استان نیز به ستاد مرکزی جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارسال شد.
وی از دیگر فعالیت های این سازمان را پیگیری و ذخیره سازی اقلام اصلی در قالب ذخیره استرتژیک استانی دانست و گفت: ذخیره سازی گندم با هماهنگی شرکت غله و خدمات بازرگانی و شرکت پشتیبانی اموردام انجام گرفته که در جهت حمایت از تولید کنندگان با خرید های تضمینی و توافقی نسبت به ذخیره سازی محصولات اقدام شد.
وی اضافه کرد:برای خرید میوه ایام پایانی سال 1395 ضمن ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و سیاست های حمایتی دولت و موافقت معاون اول اجرایی رئیس جمهور در اجرای برنامه تنظیم بازار میوه مقرر شد نسبت به ساماندهی و توزیع میوه ایام پایانی سال 95 و روزهای ابتدایی سال 96 از شبکه تعاونی های روستایی، تولیدی کشاورزی و مباشرین بخش خصوصی خرید انجام شود.
موسوی گفت: به همین منظور با تشکیل کمیته راهبری به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، دبیری مدیر تعاون روستایی وعضویت نمایندگان استانداری ، سازمان صنعت،معدن و تجارت و نماینده مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی نسبت به این امر مهم اقدام شود.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.