ایوب خیراللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا 2 گروه نظارت بر بازار با مشارکت این اداره و اتاق اصناف این شهرستان در قالب بازرسی از واحدهای صنفی در 2 شیفت صبح و عصر به صورت مستمر فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری گشت های مشترک دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی، از جمله قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده نظارت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد می کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح تنظیم بازار و نظارت بر حسن اجرای آن اضافه کرد: گشت های ویژه نظارت این اداره در این شهرستان روزانه از 30 واحد صنفی بازرسی می کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار شب عید، رقابتی کردن عرضه محصولات داخلی با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان گشایش یافته است.
خیراللهی افزود: این نمایشگاه از 19 تا 29 اسفند در محل نمایشگاه های دائمی این شهرستان به همت اتاق اصناف و شرکت نمایشگاه های باغ شهر مراغه برپا شده و پذیرای شهروندان در آستانه سال جدید است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه محصولات و کالاهای مصرفی با تخفیف ویژه برای رفاه حال شهروندان توسط واحدهای صنفی عرضه می شود.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، همچنین 22 تن برنج و چهار تن شکر دولتی با قیمت مناسب از سوی این اداره برای عرضه به شهروندان در اختیار غرفه های این نمایشگاه قرار داده شده است.
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف در توزیع و عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی این شهرستان را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود 150 واحد صنعتی و تولیدی و بیش از 9 هزار واحد صنفی داری پروانه کسب قانونی و مجاز در مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
گزارش از: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.