فضل الله رنجبر عصر جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه کار برگزاری انتخابات در کمال آرامش در حال برگزاری است و در این مدت مشکل و تخلف خاصی که سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد گزارش و مشاهده نشده است.
وی با بیان اینکه نمایندگان فرمانداری در تمامی شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه حضور دارند، گفت: این افراد کاملا بر نحوه رای گیری نظارت و همه چیز را زیرنظر دارند.
رنجبر گفت: آنچه که بیش از همه چیز به چشم می خورد حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای بعد از گذشت حدود 10 ساعت از شروع انتخابات است.
فرماندار کرمانشاه در ادامه از تمدید دو ساعته زمان برگزاری انتخابات و رای گیری خبر داد و گفت: مردم تا ساعت 20 امشب می توانند با مراجعه به شعب رای خود را به صندوق بیندازند.
وی یادآوری کرد: البته احتمال تمدید مجدد این زمان نیز وجود دارد که البته این امر بستگی به نظر وزارت کشور دارد که آن را در اطلاعیه ای رسما اعلام می کند.
رنجبر همچنین از مردم خواست در فرصت باقیمانده با حضور پای صندوق های رای، در انتخابات شرکت و حضور خود را به هوای تمدید چندباره زمان رای گیری به تعویق نیندازند.
وی در پایان گفت: 727 شعبه اخذ رای برای شهرستان کرمانشاه در نظر گرفته شده که 450 شعبه آن در خود شهر کرمانشاه قرار دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.