فضل الله رنجبر روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه از همان دقایق نخستین کار رای گیری، شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی مردم جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بودیم.
وی افزود: همین استقبال گسترده مردم موجب شد تا برخی از شعب تقاضای ارسال تعرفه های جدید را داشته باشند که به سرعت این موضوع انجام و تعرفه ها ارسال شد.
رنجبر همچنین با تاکید بر اینکه تاکنون و پس از گذشت بیش از 6 ساعت از آغاز کار انتخابات، مشکلی در روند برگزاری این رویداد مهم پیش نیامده است، گفت: گزارشی مبنی بر تخلفات نیز نداشته ایم.
فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای انتظامی در تمامی شعب، خوشبختانه امنیت کامل نیز برقرار و آحاد مردم با خیالی آسوده و بدور از هرگونه مزاحمت در حال رای دادن هستند.
وی همچنین به مردم توصیه کرد تا در هنگام نوشتن اسامی نامزدها، حتما کد نامزدهای مورد نظر خود را نیز مقابل اسم آن ها یادداشت کنند.
رنجبر یادآوری کرد: همچنین شهروندان در هنگام نوشتن نام کاندیدای مورد نظر انتخابات ریاست جمهوری نیز سعی داشته باشند خط خوردگی وجود نداشته باشد.
فرماندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه 727 شعبه، کار اخذ رای از مردم شهرستان کرمانشاه را برعهده دارند، گفت: از این تعداد 450 شعبه در شهر کرمانشاه مستقر شده است.
وی در پایان و با درخواست از مردم در خصوص اینکه کار رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنند، اظهار کرد: بیش از 10 هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات در حوزه شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.