حسین ویسمرادی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات در شهرستان روانسر کار اخذ رای در 79 صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی انجام می شود که از این تعداد 24 صندوق شهری و 55 صندوق نیز روستایی است.
وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه ، تمامی تمهیدات لازم اتخاذ شده و بیش از یک هزار و 500 نفر کار اجرای انتخابات 29 اردیبهشت ماه را در شهرستان روانسر بر عهده دارند.
فرماندار روانسر ادامه داد: در این شهرستان برای هر 420 نفر واجد شرایط رای دادن یک شعبه اخذ رای تعیین و در نظر گرفته شده است.
ویسمرادی اظهار داشت: هدف فرمانداری، ستاد انتخابات و هیات‌های اجرایی این شهرستان برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی برای تحقق این هدف وجود ندارد.
وی اضافه کرد: در شهر روانسر 39 نامزد و در شهر شاهو نیز 13 نامزد با هم به رقابت می پردازند.
رییس ستاد انتخابات روانسر با دعوت از مردم این شهرستان برای حضوری فعال و پرشور در پای صندوقهای رای تصریح کرد: از شهروندان می خواهیم تا رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شوند.
ویسمرادی تاکید کرد: رای دهندگان باید برای رای دادن اصل شناسنامه و کدملی خود را همراه داشته باشند.
وی یادآور شد: درصد مشارکت مردم در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری 78 درصد و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 69 درصد بوده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.