احسان اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد و محل استقرار شعبه‌های ثبت‌نام و اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان مشخص شده که از این تعداد، 74 شعبه ثابت و 6 شعبه نیز سیار است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ایوان درباره افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو افزود: در این انتخابات، تعداد 10 شعبه نسبت به دوره قبل افزایش داشته ایم.
اکبری ادامه داد: از تعداد 80 شعب اخذ رای 58 شعبه در بخش مرکزی مستقر می شود که از این تعداد، 25 شعبه شهری و 31 شعبه روستایی ثابت و 2 شعبه روستایی سیار و در بخش زرنه نیز 22 شعبه اخذ رای شامل چهار صندوق سیار و 18 صندوق ثابت مستقر می شود.
وی با اشاره به محل استقرار شعب اخذ رای در شهرستان ایوان تاکید کرد: محل استقرار شعب اخذ رای با حضور کارگروهی متشکل از اعضای هیات نظارت، هیات اجرایی، نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و بازرسان در مناطق مختلف شهری و روستایی مشخص شده است.
فرماندار ایوان یادآور شد: باید تمهیدات لازم به نحوی فراهم شود که همه مردم بتوانند به راحتی آرای خود را به صندوق ها بیاندازند.
وی با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات شکوهمند و در کمال صحت و امنیت گفت: مسئولان اجرایی و برگزار کنندگان باید بدون جانبداری، رعایت حقوق شهروندی و اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.
اکبری با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات با کمیت و کیفیت بالا استفاده شود، افزود: ستاد انتخابات شهرستان بر برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، شفاف و با مشارکت حداکثری مردم تاکید دارد که لازمه تحقق آن همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی است.
به گزارش ایرنا، ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و دارای دو بخش با 43 روستا است.
80 نقطه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مشخص شده و به همین تعداد نیز صندوق اخذ رای در این مناطق جانمایی خواهد شد.
روز جمعه 29 اردیبهشت امسال انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.