مختار عباسی، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: از این تعداد شعب اخذ رای، سه شعبه سیار به مرکز شهرستان و بخش های مرکزی، محمله و مناطق عشایری اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه هیات های اجرایی، نظارت و نیروی انتظامی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و خوب از آمادگی کامل برخوردار هستند، افزود: نزدیک به 900 نفر عوامل اجرایی فرمانداری برای برپایی این انتخابات مشارکت و همکاری دارند.
عباسی ادامه داد: اهل سنت شهرستان خنج نیز با اتحاد و همبسگی بابرادران و خواهران شیعه خود با حضور گسترده و چشمگیر خود در پای صندوق های رای آماده خلق حماسه دیگری هستند.
وی، شمار افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان خنج در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 را 30 هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای انتخابات پیش رو هنوز آمار جدیدی از سوی اداره ثبت احوال به این فرمانداری ابلاغ نشده است.
شهرستان خنج که در 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده، هم اینک دارای 48 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی است و افزون بر این 12هزار نفر از عشایر کوچ رو نیز نیمی از ایام فصل سرد سال را در مناطق قشلاقی این شهرستان سپری می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
7367 /6118
خبرنگار: عبدالله اعظمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.