احمد گودرزیان روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: دراجرای این طرح کار رای گیری به صورت نمادین در10 نقطه ازشهر بروجرد اجرامی شود.
وی اظهارکرد: دراین طرح رای دهندگان با حضور در حوزه های اخذ رای ضمن آشنایی با شیوه رای گیری به صورت الکترونیکی به 9 نامزدتعیین شده به صورت نمادین رای می دهند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین انتخابات نمادین به شیوه انتخابات اصلی برگزار می شود و در هر حوزه رای گیری نمایندگان فرماندار، هیات نظارت، اجرایی و انتظامی حضور دارند.
گودرزیان بیان کرد: این انتخابات نمادین تا 26 اردیبهشت در10 حوزه اجرا می شود و انتظار می رود شهروندان بروجردی با حضور دراین انتخابات نمادین با شیوه الکترونیک آشنا شوند.
وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان برای نخستین بار به صورت الکترونیک برگزار می شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: در این دور از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 778 داوطلب شهری و روستایی با یکدیگر رقابت می کنند که ازاین تعداد 170 تن در شهر بروجرد برای دست یابی به 9 صندلی شورای شهر با یکدیگر رقابت می کنند.
شهرستان بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع شده دومین شهر پرجمعیت استان است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت درشهرستان بروجرد برگزار می شود.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.