به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای در دبستان دخترانه «الهام» شهرکرد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم خود سرنوشت خویش را تعیین می کنند.
به گفته وی، مردم این استان در صحنه های مختلف نظام اسلامی بویژه انتخابات در خط اول قرار دارند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز از ساعات رسمی اخذ رای مردم استان در صفوف به هم فشرده در شعبه های اخذ رای حاضر شدند تا سرنوشت شان را یکبار دیگر رقم بزنند.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: فرد اصلح همان کسی است که مردم به او رای داده و انتخاب می شود.
به گفته وی، شورای های اسلامی شهر و روستا پارلمان محلی است و نقش مهمی در عمران منطقه دارند.
وی به مردم استان توصیه کرد؛ در ساعات آغازین در صندوق های رای حاضر شوند که در ساعات پایانی روز در شعبه ها ازدحام جمعیت را شاهد نباشند.
سلیماین دشتکی افزود: برای برگزاری انتخابات امروز 918 صندوق اخذ رای در استان فعال و 22 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی و انتظامی، نمایندگان فرمانداران و نامزدهای انتخابات فعالیت دارند.
وی به مردم استان اطمینان خاطر داد که از رای آنها بخوبی محافظت می شود و هر کسی در این انتخابات پیروز شود، جشن انقلاب است.
سلیمانی دشتکی از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها خواست در روز بعد از انتخابات طوری عمل کنند که حریم نظام حفظ شود و از حرکات غوغا سالارانه پرهیز کنند.
به گفته وی، حضور گسترده و همه جانبه مردم پای صندوق های رای موجب تقویت کشور در عرصه بین الملل می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور و نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اعلام می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده** انتشار: جهانبخش صفری
6021/7363
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.