به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما پس از آنکه رای خود را به صندوق اخذ رای واقع در شعبه مسجد جامع انداخت، از عموم مردم دعوت کرد تا در این رویداد مهم شرکت کنند.
وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات به معنای تقویت انقلاب و آری گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
آیت الله علما افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری روز انتخابات، همچون روز عید است که مردم با انتخاب خود فصل تازه ای را در کشور و شهر و دیار خود رقم می زنند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم امروز رئیس جمهور خود را انتخاب می کنند، افزود: این انتخاب مطالباتی را نیز ایجاد می کند که فرد منتخب باید به آن ها پاسخ دهد.
وی در پایان با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ابراز امیدواری کرد اصلح ترین ها انتخاب و شرایط برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر کشور فراهم شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.