به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار سرتیپ محسن فتحی زاده روز دوشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی منطقه ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه، برقراری امنیت را مهمترین وظیفه ناجا در کشور دانست و افزود: در کنار این وظیفه به منظور ارائه خدمات شایسته به پرسنل و خانواده های آنان در بخش سلامت نیز فعالیت داریم.
او با بیان اینکه اکنون 9 بیمارستان ناجا در کشور فعال است، گفت: بیمارستان 96 تختخوابی منطقه ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه، منطقه غرب کشور را پوشش می دهد.
وی گفت: علاوه بر پرسنل و خانواده نیروی انتظامی و بازنشستگان آن، تمام اقشار مختلف مردم نیز می توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه به وظیفه خطیر پرسنل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: در کنار این مهم باید به امنیت و سلامت پرسنل و خانواده های آنان نیز توجه جدی داشته باشیم و راه اندازی این بیمارستان ها در این جهت است.
سردار فتحی زاده تاکید کرد که باید بهترین و شایسته ترین خدمات را به پرسنل زحمت کش ناجا در کشور ارائه کنیم و خانواده های آنان نیز بتوانند از امکانات مطلوب بهره ببرند.
وی همچنین یادآور شد که بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه در فضای مطلوب ساخته شده و تجهیزات خوبی در آن مستقر شده و از نظر سازه نیز استحکام بالایی دارد.

** ساخت بیمارستان ناجا در کرمانشاه ضروری بود
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از توجه ویژه مسئولان ناجا به استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه مرزی و محور منطقه غرب کشور است و از این رو ساخت بیمارستان ناجا در استان یک نیاز ضروری بود.
سردار منوچهر امان اللهی با اشاره به اینکه پرسنل ناجا در زمینه برقراری نظم و امنیت در استان بسیار تلاش می کنند، افزود: باید خدمات بهداشتی و درمانی در حد مطلوب به آنان و خانواده هایشان ارائه شود.
او به 10هزار بازنشسته نیروی انتظامی در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان ناجا در کرمانشاه می تواند به همه خانواده ناجا و همچنین مردم استان خدمات سلامت ارائه کند.
وی خواستار تامین اعتبار برای تکمیل هرچه سریعتر مرحله دوم این بیمارستان شد و اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد افتتاح مرحله دوم بیمارستان باشیم.
بیمارستان 96 تختخوابی منطقه ای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ناجا در کرمانشاه روز دوشنبه در مراسمی با حضور سردار سرتیپ محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در خیابان گمرک کرمانشاه افتتاح شد.
این بیمارستان در زمینی به مساحت پنج هزار و 250 متر مربع و زیربنای 18 هزار و 600 متر مربع در 2 ساختمان جداگانه و بااستفاده از بهترین مدل سازه و اسکلت و به صورت ضد زلزله ساخته شده است.
برای ساخت این مرحله از بیمارستان 500 میلیارد ریال هزینه شده و برای افتتاح مرحله دوم نیز به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.