سهیلا جلودارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کاهش چالش ها و تشنجات عرصه بین المللی و بازگرداندن کارها به روال عقلانی و منطقی و همچنین احیای تولید و کارخانه های در حال مرگ در کشور از دیگر اقدامات مفید دولت یازدهم بود.
وی گفت: در صورت اعتماد مجدد مردم به دکتر روحانی کار ایشان سخت تر از گذشته است و ایشان باید با جدیت بیشتر و به کار گیری افراد هماهنگ تر و همسوتر به رسالت هایی که بر عهده میگیرد عمل کند.
جلودارزاده بازگرداندن نگاه اخلاقی به مسائل جامعه را از مهمترین اولویت های جامعه امروز عنوان کرد و افزود: کاندیداهای انتخابات باید تلاش کنند تا با حفظ اخلاق به رقابت پرداخته و از زدن اتهامات واهی و دروغگویی خودداری کنند.
وی گفت: دولت دوازدهم باید با به کار گیری افراد صادق در بدنه دولت به کارآفرینی و تولید ثروت بها داده و آن را از طریق سیستم بانکداری بدون ربا به معنای واقعی کلمه دنبال کند.
جلودارزاده راه تشخیص شعار از برنامه را توجه به گذشته افراد و سوابق آنان دانست و افزود: همه دیدند که اعتماد به شعارهای واهی و توخالی چه لطمه ای به کشور زد و مردم بدانند که باید در رای خود دقت کنند.
وی ادامه داد: کاندیدایی که شعار می دهد مدتی بعد کشور را به ویرانه تبدیل کرده همانطور که دولت هایی در گذشته بودند که کمترین درآمدها را از نفت داشته و نفت ارزان فروختند اما کشور را به رشد رسانده و ثمرات نیکی برجا گذاشتند اما برعکس دولت هایی بودند که درآمدهای سرشار و کلان داشتند اما کشور را به سمت نابودی کشانده و هنوز هم مشکلات آن دوران وجود دارد.
جلودارزاده گفت: همه ملت ایران دیدند که بیشتر انرژی دولت یازدهم صرف اصلاح رویه های غلط گذشته و مشکلاتی شد که از دولت قبل به جا مانده بود و این نشان می دهد که رای دهندگان مخصوصا نسل جوان باید در رای خود توجه کنند و تصمیم منطقی بگیرند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش
تهرام/ 6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.