فرماندار قروه کارگران را ترویج دهندگان فرهنگ صحیح کار در جامعه دانست و گفت: یکی از مشکلاتی که جوانان با آن مواجه هستند این است که معنای صحیح کار و تلاش را اشتباه متوجه شده و کار را تنها در پشت میزنشینی و کارمندی می دانند این در حالی است که کار واقعی باید منجر به تولید شود.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی افزود: نسخه اقتصاد مقاومتی با وجود قشر کارگر است که نوشته می شود و در واقع کارگران ترجمه کننده های اقتصاد مقاومتی و تولید هستند.

به گفته وی زیبنده نیست در جامعه اسلامی که بر روی حق و حقوق کارگر تاکید شده همچنان این قشر از جامعه دچار مشکل باشند لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به پیگیری و همراهی با جامعه کارگری هستند.

کولانی با بیان اینکه قشر کارگر نان توانمندی و بازوی خود را می‌خورند و نباید دلسرد شوند، افزود: با وجود کارگر است که تولید و اشتغال معنا پیدا می‌کند و کارگران هستند که به چرخه اقتصاد کمک می کنند و روند توسعه را تسریع می بخشند.

وی کارگران را ترویج دهندگان فرهنگ صحیح کار در جامعه دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که جوانان با آن مواجه هستند در این است که معنای صحیح کار و تلاش را اشتباه متوجه شده و کار را تنها در پشت میزنشینی و کارمندی می‌دانند این در حالی است که کار واقعی باید منجر به تولید شود.

کولانی با تأکید بر تقویت فرهنگ صحیح کار در جامعه، بیان کرد: با وجود کارگر می‌توان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را محقق کرد و به ارکان توسعه در کشور دست یافت. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.