به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور در جلسه شورای ترافیک، استقرار پلیس راه در این نقطه و پوشش کامل راه های ارتباطی شهرستان را به منظور امنیت کامل مسافران ضروری دانست.
وی در خصوص ساماندهی دست فروشان مستقر در ورودی شهر پاوه گفت: دست فروشان متعادل کننده قیمت ها در بازار شهری هستند و حذف آنان هرگز ممکن نیست.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از چهار جلسه برای ساماندهی دست فروشان برگزار شده و ادارات مرتبط با موضوع قادر به حل و رفع مشکل نشدند، مقرر گردید در مرجع قانونی ذیصلاح موضوع بدون حضور و دخالت ادارات مربوطه حل شود.
دادستان عمومی و انقلاب پاوه نیز گفت: متأسفانه اراده ای در مدیران ادارات مرتبط برای رفع مشکلات شهر و مردم وجود ندارد که به همین دلیل مشکلات از نسلی به نسل دیگر منتقل و بصورت کوهی از مشکل درآمده است.
شریفی افزود: باید مسئولان ضمن دفاع از حقوق سازمان مربوطه منافع عمومی و مردم را نیز در نظر داشته باشند.
***
*سرپل ذهاب- امام جمعه موقت سرپل ذهاب، تبعیت مطلق از ولایت فقیه و برخورداری از ایمان و تقوا را از مهم ترین شاخصه های اخلاقی شهید صیاد شیرازی عنوان کرد و گفت: این شهید گرانقدر با اتکا به این ویژگی ها در راه مبارزه با نفس در جهاد اکبر پیروز شد و در نهایت به فیض عظیم شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مصطفی عسگری روز دوشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت صیاد شیرازی در سرپل ذهاب افزود: شهید صیاد شیرازی یکی از دلیرمردان و رزمندگان شجاع کشور بود که با پیروی از خط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، به عنوان الگویی شایسته و وارسته قلمداد می شود.
وی اظهار کرد: این شهید فداکار و فرمانده خردمند ارتش اسلام، مایه افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی و الگویی بارز از ایمان و استقامت است.
امام جمعه موقت سرپل ذهاب اضافه کرد که نقش آفرینی‌های شگرف و تعیین کننده شهید صیاد شیرازی در هشت سال جنگ تحمیلی برای ایجاد تعامل، انسجام، هم افزایی و افزایش قدرت دفاعی کشورمان بی بدیل بود.
حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی، ولایتمدار و اسوه صبر و استقامت بود، اضافه کرد که کسب رضایت و انجام کار برای خداوند، رمز ماندگاری این شهید والامقام است.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پس از 32 سال خدمت در یگان های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد 21 فروردین 1378 به وسیله عوامل مسلح مجاهدین خلق در پوشش رفتگر، مقابل در منزل مسکونی‌ اش در تهران ترور و به شهادت رسید.
7448/8066/7399 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.