به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در جلسه‌ای با فرماندهان و روسای کلانتری‌ها در اردبیل اظهار کرد:  خدمت‌رسانی به مردم از جمله وظایف ذاتی و قانونی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی است و انتظار داریم که این موضوع مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

وی بر لزوم صیانت از حقوق عامه مردم از سوی تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: پیروی از فرمایشات امامان معصوم(ع) نقش مهمی در ارتباط با رسیدن به اهداف مورد نظر دارد که امیدواریم این اقدام مبنای کار دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب  مرکز استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی هم‌اکنون شاهد برقراری امنیت و نظم در جامعه هستیم که این تلاش و اهتمام شایسته تقدیر و قدردانی است و خوشبختانه طبق آمار به دست آمده در سال گذشته و ایام تعطیلات نوروزی امسال شاهد کاهش جرائم در سطح استان بوده‌ایم.

عتباتی بیان کرد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که داشتن امنیت و اقتدار کنونی با تلاش ماموران نیروهای انتظامی مبنای رسیدن به اهداف مورد نظر در ارتباط با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به ویژه اشتغال و تولید است، چرا که داشتن امنیت لازمه انجام هر کاری است و در این زمینه استفاده از تجارب گذشته و همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی امری لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: داشتن محیط امن برای حمایت قانونی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای رسیدن به رشد و توسعه فعالیتهای اقتصادی رهنمون شود و برای رسیدن به اهداف مورد نظر مبارزه جدی با فعالیت‌های اقتصادی ناسالم لازمه این کار است.

دادستان عمومی و انقلاب  مرکز استان اردبیل افزود: درخ صوص صیانت از حقوق عامه و مردم مسئولیت شرعی و قانونی داریم و باید پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی شود و در این زمینه باید کلانتری‌ها هم در مهلت قانونی نسبت به اجرای دستورات قضایی اقدام کرده و پرونده را به دادسرا ارسال کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612179
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.