به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در اردبیل اظهار کرد: در زمینه برگزاری منظم و قانونمند دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا از بروز تخلفات در این حوزه جلوگیری شود.

وی از برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی در اردبیل خبر داد و گفت: هر گونه تخلف در این زمینه به ویژه تبلیغات زودهنگام با برخورد دستگاه قضایی استان مواجه شده و متخلفان در این حوزه مجازات می‌شوند که برای جلوگیری از این امر انتظار می‌رود نامزدها از رفتارهای خارج از چهارچوب قوانین و مقررات در این حوزه خودداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: بی‌تفاوتی و بی‌توجهی به این جرایم سبب تضییع حق کسانی می‌شود که منتظر شروع تبلیغات در وقت قانونی هستند و وظیفه همه ماست تا از حق دفاع کرده و بر مدار قانون حرکت کنیم تا از بروز مشکلات و نارساییها کاهش دهیم.

عتباتی با بیان اینکه شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرا تشکیل شده است، افزود: به جرایم و تخلفات انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی شده و به کوچکترین تخلفات به ویژه از سوی افراد متولی در امر انتخابات و یا سوء استفاده‌کنندگان از جایگاه و موقعیت شغلی با جدیت و قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود در راستای برگزاری شایسته و مناسب این دوره از انتخابات در استان متولیان امر نظارتها و اقدامات لازم را انجام داده و با هماهنگیها و تعامل مناسب از بروز هر گونه تخلف در این زمینه جلوگیری کنند چرا که این امر زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611978
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.