محمد خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری به‌ویژه در نواحی مرزی غبارآلود و در بعضی ساعات همراه با وزش باد است که طی چند ساعت آینده به‌ تدریج از غلظت غبار در نقاط مختلف استان کاسته می‌شود.

وی عنوان کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه عبور موجی ناپایدار از جو منطقه سبب افزایش ابر، تشدید وزش باد، در بعضی ساعات رگبارهای پراکنده باران و به طور احتمالی رعد و برق به‌ویژه در نیمه شمالی استان خواهد شد.

خسروی گفت: همچنین طی ساعاتی از روزهای یاد شده به‌ویژه روز دوشنبه وزش باد ممکن است هوای استان را به‌ویژه در نواحی مرزی به طور مجدد غبارآلود کند و در روز سه‌شنبه پدیده جوی قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از روز چهارشنبه تا شنبه هفته آینده سامانه‌ای ناپایدار جو منطقه را تحت‌تأثیر قرار داده به‌ تدریج شرایط را برای بارندگی در سطح استان فراهم می‌کند.

خسروی عنوان کرد: بارش این سامانه که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه چندان چشمگیر نخواهد بود در روزهای جمعه و شنبه از شدت و گسترش بیشتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608979
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.