به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به تشییع پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قصرشیرین افزود: این شهرستان معراجگاه شهداست و مردم و مسوولان در قبال آن وظیفه های مهمی بر عهده دارند.
وی بیان کرد: همه باید قدردان شهدای گمنام باشیم زیرا حضور این شهدا بر نور معنویت شهرستان افزوده است.
وی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: شهدا در راه پاسداری از دین و آبرو و عزت مسلمانان و همچنین دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا کردند تا اکنون ما در آرامش و آسایش باشیم.
خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: شهدا در راه لبیک به فرامین امام و رهبری جان خود را فدا کردند و ما باید در ولایتمداری و ولایت پذیری از آنان الگو بگیریم.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک به فرامین و پیروی از رهنمودهای ایشان ، در واقع اطاعت و پیروی از رسول الله (ص) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز احسان و نیکوکاری گفت: باید در کمک به نیازمندان و ایتام پیشرو و پیشقدم باشیم و در آستانه سال نو نیازمندان را از یاد نبریم.
وی بر لزوم همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم در کمک به افراد بی بضاعت و محروم جامعه در آستانه سال نو تاکید کرد.
وی در ادامه با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت: حراست و پاسداری از اراضی ملی و منابع طبیعی نیازمند فرهنگ ساسی مناسب و اصولی و یک وظیفه همگانی است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** اتتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.