به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد رضا ناصری روز چهارشنبه در نشست فصلی ائمه جمعه استان یزد افزود: تبیین درست اقتصاد مقاومتی به اجرایی شدن آن کمک می کند.
وی ادامه داد: برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور به غیر کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی به خود باوری که لازمه آن است نیاز مبرم دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پیگیری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ابعاد و موضوع های مختلف و اقتصاد مقاومتی از اقدام های مهم محسوب می شود.
ناصری گفت: مردم و مسئولان باید همواره در عمل به دنبال پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و اجرایی شدن توصیه های ایشان در زوایای گوناگون باشند.
امام جمعه یزد به اهمیت مشارکت مردم در عرصه های مختلف در نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: تلاش گسترده برای پیاده کردن مطالبات رهبری معظم انقلاب اسلامی باید همواره توسط آحاد مردم جدی گرفته شود.
ناصری گفت: در ایران اسلامی برای موفقیت و پیشرفت در ابعاد مختلف علمی ظرفیت های زیادی وجود دارد که باید از تمام آنها برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی بهره گرفت .
وی به اهمیت بهره گیری از ظرفیت های داخل کشور اشاره و افزود: اگر بصورت درست بازاریابی محصولات انجام شود و جنس آنها دارای کیفیت و قیمت مناسب باشد قطعا می توان در بازارهای جهانی حضوری قوی تر داشت.
امام جمعه یزد به وضعیت کاشی استان یزد در گذشته اشاره و افزود: در گذشته کارخانه‌های کاشی دارای مشکلات مختلفی بودند ولی هم اکنون با بازاریابی های خوبی که انجام شده آن مشکلات رفع و دارای تولید و فروش هستیم.
نشست فصلی ائمه جمعه استان یزد درشهر یزد و مناطق تابعه استان برگزار می شود.
استان یزد دارای 26 امام جمعه است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده** انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.