جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مردم هیچوقت با دشمن سازش نخواهند کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار فضلی در یادواره سرداران و هزار و 8شهید شهرستان خوی ضمن تشکر از مردم و مسئولین شهرستان خوی در بر پایی این یادواره باشکوه اظهار کرد:شهرستان خطه شهید پرور و ولایت مداری که توانسته سرداران گرانقدری نظیر سردار صفرزاده و درستی و نصرالهی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
وی با اشاره به سپری شدن 38سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی تصریح کرد :مردم جانانه برای پیروزی انقلاب اسلامی قیام کردند و هوشمندانه و غیرتمندانه در رکاب انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری ایستاده اند.
سردار فضلی روحیه سازش ناپذیری مردم را با دشمنان نظام و انقلاب ستود و گفت: شهدای گرانقدر با نثار جانشان از دین خدا و نظام انقلاب اسلامی دفاع کردند و اکنون شهدا چراغ راه ما هستند.

حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در این یادواره ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان اظهار کرد: موضوع بیدای اسلامی ،اقتصاد مقاومتی ،جنگ های موجود در منطقه ،مواد مخدر ، نارسایی های اجتماعی و سو مدیریت های  از دغدغه های موجود در جامعه فعلی است که بسیج و سپاه بیدارتر از هر زمان دیگر در خدمت آرمان های نظام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.