منوچهر حاتمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات موتای قهرمانی بانوان کشور ظهر امروز سه شنبه در تهران به پایان رسید و در آن ورزشکاران کرمانشاهی موفق به کسب یک طلا، یک نقره و سه برنز شدند.
وی اظهار کرد: تنها مدال طلای تیم موتای بانوان کرمانشاه توسط 'سوسن سلیمان آبادی' به دست آمد و مدال نقره تیم کرمانشاه را نیز 'الهام هندسی' کسب کرد.
حاتمی افزود: 'پریسا حاتمی'، 'عاطفه حشمتی' و 'ندا رحمانی' نیز مدال های برنز تیم موتای کرمانشاه را در رقابت های قهرمانی کشور کسب کردند.
رییس هیات ورزش های رزمی کرمانشاه ادامه داد: مدال آوران کرمانشاهی این رقابت ها به همراه سایر نفرات برتر با تصمیم کادر فنی تیم ملی، به اردوی تیم بزرگسالان ایران دعوت شدند.
وی گفت: تیم ملی موتای بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت سال آینده در بلاروس و همچنین بازی های آسیایی که شهریورماه 96 برگزار می شود، آماده می کند.
حاتمی اظهار کرد: در رده بندی تیمی نیز کرمانشاه پس از تهران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم لرستان نیز عنوان سوم را بدست آورد.
هدایت تیم موتای بانوان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور بر عهده 'فاطمه قربانی' بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.