به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز، شنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره همگانی استعداد یابی ورزشی در سالن ورزشی غدیر شهر سمنان افزود :با ارتقا نشاط اجتماعی در بین افراد جامعه به ویژه جوانان، شاهد افزایش موفقیت در بخش‌های مختلف جامعه خواهیم شد.
وی با بیان این که دولت تدبیر و امید همه تلاش خود را برای افزایش نشاط افراد جامعه به کار گرفته است، اظهارداشت : نشاط موجب رشد و توسعه و بروز استعدادهاست.
استاندار سمنان از ورزش به عنوان یک ارزش نام برد و گفت : در دین مبین اسلام ارزش بالایی برای ورزشکاران قائل هستند.
خباز با اشاره به موفقیت های بسیار چشمگیر ورزشکاران استان در رشته های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی خاطرنشان کرد : ورزشکاران باید همه تلاش و همت خود را به کار گیرند تا پرچم کشورمان جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته کنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز درگذشت جهان ‌پهلوان تختی تصریح کرد : این مرد که ورزشکاری نمونه برای همه ورزشکاران است، توانست در زمان حکومت پهلوی، با استقامت و مردانگی خود از مردم و تمامیت مردم حمایت کند.
استاندار سمنان برگزاری چنین جشنواره هایی برای استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی را بسیار مناسب و عاقلانه دانست و گفت : استعدادهای ورزشی استان سمنان باید تا مرحله قهرمانی و حضور در صحنه بین‌المللی تلاش کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از ثبت نام بیش از 2 هزار ورزشکار دانش آموز در رده سنی هشت تا 12 سال در جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی خبر داد و گفت : با استعداد یابی صورت گرفته 500 نفر به عنوان منتخب معرفی و این فرآیند همچنان ادامه دارد.
فرزاد فتاحی افزود: امروز و در آیین اختتامیه این جشنواره، 30 نفر از برترین های این پنج رشته، شامل 15 دختر و 15 پسر بر اساس بالاترین امتیاز، تجلیل می شوند.
وی با بیان این که جشنواره استعدادیابی همزمان با چهار استان، در پنج رشته ورزشی شامل بدمینتون، والیبال، تکواندو، هاکی و ورزش های سه گانه، در رده سنی هشت تا 12 سال، از پانزدهم آغاز شد، تصریح کرد : تعیین پنج رشته ورزشی برای این جشنواره، با انتخاب وزارت ورزش و جوانان و بر اساس عملکرد ورزشکاران استان از سال 90 تا 93 در اردوهای تیم ملی بوده است.
فتاحی ادامه داد : آزمون های استعداد یابی عملی با حضور نمایندگان فدراسیون های پنج هیات ورزشی انجام شده است.
به گزارش ایرنا، این جشنواره به همت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، هیأت ورزش‌های همگانی استان و شهرداری سمنان برگزار شد.
در آیین اختتامیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی استان سمنان از 30 نفر از برترین های پنج رشته ورزشی در این جشنواره تجلیل شد.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربیی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.