به گزارش ایرنا، روابط عمومی بسیج رسانه کرمانشاه به نقل از مسوول بسیج رسانه کرمانشاه در این مراسم اعلام کرد: نوشته های شهید رهبر به دلیل انس ایشان با قرآن کریم همواره رنگ و بوی قرآنی داشت.
'حسن موحد' ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، با بیان این شهید والامقام همیشه و در همه عملیات ها در کنار رزمندگان و خط مقدم جبهه بود، اظهار کرد: شهید رهبر به عنوان سفیر اصحاب رسانه در جبهه های جنگ خون نگار شهدا وعلمدار قلمداران بسیجی شد.
وی در ادامه شخصیت بی همتای شهید رهبر را، مایه افتخار قشر اصحاب رسانه دانست و افزود: فضای جنگ و شهادت و دفاع مقدس یک دیوان آمیخته از ایمان و عمل صالح است.
مسوول بسیج رسانه کرمانشاه، با تاکید بر ترویج فرهنگ و ارزش های ناب دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف قشر خبرنگار و جامعه رسانه‌ای حفظ جریان ارزشی دفاع مقدس است.
موحد در ادامه از وصیتنامه شهدا به عنوان کتاب درس زندگی یاد کرد و گفت: وصیتنامه شهدا رنگ خدایی دارد و مطالعه وصیت نامه شهدا به جوانان توصیه می شود.
مسوول بسیج رسانه کرمانشاه، در بخش دیگری از سخنانش از رشادت های سردار سرافراز شهید حمدالله دکامی یاد کرد و بیان داشت: سردار شهید دکامی در سال‌های اسارت به حفظ کامل قرآن کریم و نهج‌البلاغه با ترجمه و تفسیر این دو کتاب بزرگ پرداخت.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.