به گزارش ایرنا مسعود بصیری پنجشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران رسانه ها استان خراسان شمالی و رونمایی از مستند 'ن و القلم و ما یسطرون' اظهار کرد: کسانی که تریبون در اختیار دارند رسالت نظم دهی فکری جامعه هستند نباید بازیچه دست دیگران شوند.
وی افزود: هم اکنون کسانی برای خود کاسبی ایجاد کرده اند با فتنه گری و شلوغ گری برای خود مخاطب جمع می کنند.
رییس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: رسانه ها نباید دنباله روی حزب قدرتمند باشند یا اینکه نباید هر موضوعی را بزرگ یا کوچک کنیم.
وی با بیان اینکه رسانه ها محل دعواهای سیاسی نیستند افزود: سیاه نمایی، بزرگ کردن مسایل کوچک و کوچک کردن مسایل بزرگ به کشور ضربه می زند.
بصیری اشاره ای به گور خواب ها و پرداختن رسانه های خارجی به خصوص ترکی و عربی به این قضیه کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مکان هایی برای این گونه افراد ایجاد کرده است اما آنان نمی پذیرند که به این مکان ها بیایند.
وی افزود: حتی در یک روزنامه عربی تیتر شده بود که 13 میلیون نفر زیز خط فقر هستند و زیر این تیتر نیز بیان شده بود که بسیاری از مردم در گورها زندگی می کنند.
وی گفت: این تیتر به گونه ای زده شده است که گویی 13 میلیون نفر گپر خواب در کشور زندگی می کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه ما هم این گونه خبرها را منتشر می کنیم و مطلب می زنیم افزود: باید همت به خرج دهیم و این گونه مشکلات را برطرف کنیم.
3007 / 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.