به گزارش ایرنا، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری ایوان که به منظور معارفه سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت یازدهم با عنایت رهبر معظم انقلاب و حمایت های معنادار مردم در شرایط بسیار سخت سکان اداره کشور را بدست گرفت.
وی افزود: در حالیکه دغدغه بیکاری جوانان را داریم اما دولت تدبیر و امید در این زمینه اقدام ها و گام های خوبی برداشته است اگر چه تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.
کلانتری به تلاش های دولت در عرصه بین المللی هم اشاره کرد و یادآور شد: دولت در عرصه بین المللی هم گام های مثبتی برداشته و نقشه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی و نقش بر آب کرده است.
وی تاکید کرد: امروز اگر آمریکا نقض تعهد کند خود به خود جامعه جهانی را در مقابل می بیند که او را همراهی نخواهند کرد و این خود یک پیروزی برای کشورمان است.
معاون استاندار ایلام گفت: آمریکایی ها اگر بخواهند به تعهدات برجام پشت پا بزنند جمهوری اسلامی ایران به گونه ای برنامه ریزی کرده که به راحتی امکان مقابله به مثل را دارد.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی و گام های بلند دولت یازدهم در این خصوص اشاره کرد و افزود: مقوله اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی نظام و نسخه نجات بخش برای کشور است.
وی همچنین به بحث اخیر حقوق شهروندی که از سوی ریاست محترم جمهوری ابلاغ شد، اضافه کرد: منشور حقوق شهروندی سندی معتبر است که دولت می خواهد مردم به طور کامل حقوق خود را بشناسند و آگاهانه از حق مسلم خود دفاع کنند.
به گفته وی، یکی از شجاعت و صداقت های دولت یازدهم اینکه اگر در جایی اشتباه کند از مردم عذر خواهی کرده و بلافاصله برای جبران اشتباه، برنامه ریزی و تلاش می کند البته مردم به دولت اعتماد کامل دارند و با وجود مشکلات حامی دولت هستند.
وی افزود: اخیرا برخی ها به قصد تخریب دولت اعلام می کنند سیاست های دولت یازدهم با سیاست های رهبری همسو نیست که این اوج بی انصافی است چرا که دولت به امام راحل و آرمان های نظام و فرامین رهبر معظم انقلاب و به عهدی که با مردم بسته، پایبند است.
در این آیین با ابلاغ حکم استاندار ایلام، احسان اکبری به عنوان سرپرست فرمانداری ایوان معرفی شد و از زحمات معروف بسطامی در سمت فرماندار این شهرستان تقدیر شد، بسطامی نیز با حکم استاندار ایلام به عنوان سرپرست فرمانداری ایلام منصوب شده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.