محمود زمانی قمی به همراه تنی چند از مسئولان استان مرکزی در دیدار با دو خانواده شهید روستای ابراهیم آباد اراک افزود: امروز عزتمندی ایران اسلامی به واسطه مجاهدت شیرزنان و مردانی است که با نثار جان پاک خود، آیه های اقتدار و افتخار را در دفتر انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
وی ادامه داد: امنیت فراگیر کشور مرهون تلاش و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و اگر اندیشه های ناب اسلامی در خارج از مرزهای ایران اسلامی طنین انداز شده به واسطه از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان مخلص اسلام است.
استاندار مرکزی بیان کرد: شهدا، ایثارگران و آزادگان این مرز و بوم در دامان خانواده هایی مومن، مخلص و انقلابی رشد و نمو یافتند و با پیروی از سیره ائمه معصومین و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی قدم در راهی گذاشتند که سعادت دنیوی و اخروی را به ارمغان داشت.
نماینده عالی دولت در استان مرکزی اضافه کرد: سرکشی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه شرعی و اخلاقی دولتمردان است و امروز همه وظیفه دارند تا پاسدار آرمان های پاک شهدا و ایثارگران باشند.
زمانی قمی در ادامه دیدار خود با تنی چند از ساکنان روستای ابراهیم آباد اراک دیدار کرد و از نزدیک با برخی از مشکلات آنان آشنا شد.
نماینده عالی دولت در استان مرکزی پس از استماع خواسته های تعدادی از ساکنان این روستا، دستورات لازم برای ایجاد ناحیه صنعتی در این روستا را صادر کرد.
شهید محسن نظری متولد سال 1346 در دوازدهم اسفندماه سال 65 در شلمچه به شهادت رسید .
شهید حبیب الله ابراهیم آبادی متولد 1342 در سال 1362 در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9662/3075** خبرنگار: آذر اسفندیاری ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.