به گزارش ایرنا ، یاور عزیزپور روز سه شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان دورود در محل فرمانداری این شهرستان افزود: شهرستان دورود به لحاظ وجود ورزشکاران ، پیشینه و توسعه یافتگی در ورزش یکی از شهرهای نمونه استان لرستان است.
وی با بیان اینکه میانگین سرانه ورزشی در این شهرستان 42 سانتی متر مربع و در شهر دورود 53 سانتی متر مربع است اضافه کرد:این آمار نشان دهنده این است که برای ایجاد توازن بین شهر و روستا و با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید می بایست به امر ورزش در روستاها توجه ویژه ای شود.
وی اضافه کرد:در همین راستا در دهه فجر امسال سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای کاغه ، پهلوانکل و برزان از توابع بخش مرکزی و سیلاخور دورود به بهره برداری خواهند رسید.
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی از هیات های ورزشی شهرستان افزود: سرانه و تعداد ورزشکاران سازمان یافته در برخی رشته های ورزشی از جمله بدمینتون ، تیراندازی ، سوارکاری ، شطرنج ، دو ومیدانی و کبدی بسیار پایین است که این مهم نیازمند توجه ویژه ای است.
به گفته وی چنانچه هر کدام از هیات های ورزشی دورود در پرداخت اجاره بهای سالن های ورزشی ناتوان بودند اداره کل ورزش و جوانان هزینه آن را متقبل خواهد شد.
گفتنی است در این نشست مسئولین هیأت های ورزشی شهرستان دورود به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.
7268/6060
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده: محمد علیدوستی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.