به گزارش ایرنا ، سرهنگ مصطفی کریمی روز پنجشنبه در جلسه پیگیری مطالبات مجمع بسیج خلخال افزود: پیشنهاد تشکیل مرکز حمایت از خانواده با مدیریت امام جمعه خلخال از سوی مجمع بسیج طرح شده و پس از بررسی در کمیته تلفیق مود تایید اعضا قرار گرفته است.
وی اظهارامیداری کرد مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط با مسائل اجتماعی و خانواده از جمله بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راه اندازی و فعالیت این مرکز با مجمع بسیج همکاری داشته باشند.
وی گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کاهش آسیب های اجتماعی ، مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و همچنین ترویج ازدواج آسان با ارائه مشاوره های ازدواج و نیر کاهش معضل کاهش طلاق است.
سرهنگ کریمی اضافه کرد: مجمع بسیج خلخال با هشت کارگروه اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی و با 200 عضو هر سال دو بار تشکیل جلسه داده و و مصوبه های این مجمع پس از چکش کاری و بررسی نکات ضعف و قوت پیشنهادها برای عملیاتی شدن در جلسه نهایی طرح و با همکاری فرماندار و امام جمعه به مرحله اجرا گذاشته می شود.
احمد قنبری ، جانشین فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اهمیت حل مشکلات اجتماعی با استفاده از خرد جمعی گفت: فرمانداری برای کاهش آسیب های اجتماعی با مجمع بسیج این شهرستان همکاری می کند.
وی برگزاری دوره های آموزش خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اولویت برنامه های کاری و فرهنگی فرمانداری خلخال برشمرد و افزود: از اندیشمندان و صاحبنظران کشوری برای حضور در دوره های آموزشی دعوت شده است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : گیتی طالبی
7119/6018

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.