سردار نعمان غلامی روز چهارشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در پادگان شهید برونسی مشهد افزود: امروز در حوزه اقتصاد، جنگی بزرگ داریم و ثمره ای که در این جنگ به دست می آید فصل به بار نشستن خون شهدای انقلاب است.
وی اظهار کرد: دشمن هر مسیری که منجر به ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت و ولایت شود را دنبال می کند و اکنون نیز با به راه انداختن جنگ اقتصادی، در صدد به چالش کشاندن کارایی نظام در حوزه های اقتصادی دارد.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی خود را متولی اقتصاد نمی داند، گفت: این نهاد از سال 1392 پا در عرضه حضور گذاشت و خود را فقط سربازی برای پویایی و کارآمدی دستگاهها در راستای بهبود اقتصاد کشور می داند.
رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه تا قبل از مطرح شدن موضوع اقتصاد مقاومتی، ظرفیت های تولید کشور نادیده گرفته شده بود، بیان کرد: با یک نگاه خوب و منطقی همراه با مشارکت مردم، الگویی مناسب و کارآمد برای اقتصاد کشور در نظر گرفته شد که موفقیت آمیز بوده است.
سردار غلامی پیرامون رویکرد بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: این نهاد به دنبال آن است که بتواند با معیارهای اسلامی و مشارکت مردم الگویی مناسب در اقتصاد ایجاد کند و آن را در کشور توسعه دهد چرا که می داند گام نهادن در این مسیر همانند تلاش در جبهه های دفاع مقدس است.
وی محصول با کیفیت و توجه به استعدادهای مردم را شاخصه بارز اقتصاد مقاومتی است دانست و اظهار کرد: طرح های اقتصادی اسلامی موجب ورود مستقیم مردم به حوزه های اقتصادی شده است.
رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه قطب های ایجاد شده برای اشتغال بر اساس الگوهای اقتصاد مقاومتی صد در صد پایدار هستند و هیچگونه تحریمی بر آنها اثر ندارد بیان کرد: مبارزه با قاچاق، توجه به تولید داخلی و معرفی کارآفرینان اقدامات مفیدی است که الگوهای مناسب را به جریانهای قابل قبول تبدیل خواهد کرد.
در این همایش از کارآفرینان برتر استان خراسان رضوی و بسیجیان عرصه اقتصاد تقدیر به عمل آمد.
7495/ 6012 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.