به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر دارابکلایی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر افزود: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات 96، وظیفه طلاب بصیرت افزایی نه تنها در حوزه های علمیه، بلکه در سطح کل جامعه است.
وی اظهارداشت:سازمان بسیج طلاب ، امروز در شرایط پیچ تاریخی انقلاب قرار دارد و از لحاظ کمی و از نظر کیفی، به تناسب 22 قشر سازمان بسیج، نقش مهمی را عهده دار است.
این مقام مسئول اضافه کرد: سایر اقشار 22 گانه بسیج، هیچ ماموریتی در قبال سازمان بسیج طلاب ندارند، اما بسیج طلاب، در عین اینکه باید خودش و حوزه های علمیه و روحانیون را سازماندهی کند، یک ماموریت ذاتی در قبال دیگر اقشار دارد.
وی اظهار داشت: روحانیون بسیج طلاب، در خط مقدم سایر اقشار، کنار آنها حضور دارند و باید همواره یاری رسان آنها باشند.
دارابکلایی گفت: آسیب های اجتماعی مثل طلاق و اعتیاد جامعه را با چالشی عمیق مواجه کرده که نقش بسیج طلاب در رفع ناهنجاریهای اجتماعی، بسیار مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران، تابشی از رسول خدا و محصولی از شجره طیبه حوزه علمیه و نعمتی برای تاریخ جهان است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: میزان ایمان، تقوا، اخلاق و بصیرت انسان ها به ویژه روحانیت نه تنها در همراهی بلکه مجاهدت و پیشتازی در خدمت به این انقلاب است.
وی گفت: مکتب اهل بیت در طول تاریخ، هیچ گاه به این صراحت و گستردگی نمود نداشته و این نعمت بزرگی است که همگان به ویژه حوزه علمیه باید از آن حمایت کنند.
صفایی بوشهری تصریح کرد: در حوزه های علمیه، باید بصیرت جهادی، مترتب بر حضور و مجاهدت ایجاد شود.
صفایی بوشهری افزود: بصیرت جهادی، با آموزش و دفاع در مقابل توهماتی که دشمن در جامعه رواج می دهد، ایجاد می شود.
6045/7212 **خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.