نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بسیج سرمایه شکست ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش جماران، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: بسیج مکتب، دانشگاه بزرگ و آرمان ارزشمند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همه باید تفکر بسیجی داشته باشند و در برابر توطئه های مختلف دشمنان در زمینه های مختلف از جمله فکری، اعتقادی، فرهنگی، اخلاقی، تربیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی آماده باشند و آنها را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور میلیونی ارادتمندان به مکتب اهل بیت (ع) در پیاده روی اربعین قدردانی کرد و گفت: این آیین امسال نیز با عظمت خاصی برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: مسئولان و دستگاه های مسئول باید نقاط قوت و ضعف برنامه های راهپیمایی اربعین حسینی را برای سال های بعد با دقت بررسی کنند و نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی اظهار کرد: امید است خداوند قدم های زائران و تلاش های خدمتگذران را مورد قبول قرار دهد و ذخیره آخرت شود.

به گزارش ایرنا، امام جمعه اراک اضافه کرد: بحث ازدواج و زاد و ولد در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تلاش شود تا زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: پایین بودن نرخ زاد و ولد در جامعه یک خطر جدی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را تبریک گفت و افزود: دریاداران ارتش، بسیج و سپاه نه تنها در خلیج فارس بلکه در دریای عمان، اقیانوس هند، مدیرترانه و اقیانوس اطلس قدرت خود را به جهانیان نشان داده اند و این نیرو خدمات و توفیقات زیادی در راستای مقابله با دزدان دریایی، امنیت مرزهای دریایی جمهوری اسلامی ایران داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: در آستانه ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) قرار باید تلاش شود تا آیین های این ایام نیر با شکوهی خاصی برگزار شود و همه تلاش کنند تا نهایت بهره را از این روزها ببرند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیت الله موسوی اردبیلی از شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی است که همواره در طول عمر شریف خود خدمات زیادی به اسلام و انقلاب عرضه کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.