به گزارش ایرنا، اسدالله رازانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سفر دو روزه ای که دیروز دوشنبه و امروز به تهران داشتیم برنامه های متعددی از سوی مدیریت ارشد استان مورد پیگیری قرار گرفت که خوشبختانه دستآوردهای خوبی نیز در پی داشت.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: در روز اول این سفر کاری، نشستی در دفتر دکتر ویسه معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس جمهوری و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد. این برنامه پیرو نشست چندی پیش مدیریت ارشد استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با آقای دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.
این مقام عالی تصریح کرد: در واقع این نشست کاری به منظور بررسی راه هایی برای حل مشکلات استان و برون رفت از برخی محرومیت هایی که گریبانگیر کرمانشاه است؛ صورت گرفت.
وی اظهار داشت: در این جلسه مسائل مختلفی مطرح شد از جمله اینکه در لایحه بودجه سال 96 به استان کرمانشاه نیز همچون برخی استان ها مبلغ یک هزار میلیارد ریال برای کمک به برون رفت از مشکلات موجود و کاهش محرومیت ها اختصاص یابد.
رازانی افزود: نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی قول داد با پیگری در مجلس، استان کرمانشاه نیز به این مجموعه استان ها اضافه شود.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: همچنین یک مجموعه تدابیر دیگری نیز در این جلسه برای توسعه استان اندیشیده شد که جزییات آن متعاقباً خدمت مردم عزیز کرمانشاه اعلام می شود.
8066 انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.