به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت، سید مهدی مقدسی افزود: چند روز گذشته اخبار و اطلاعاتی در برخی از شبکه های مجازی و برخی از خبرگزاری ها مبنی بر دخالت نمایندگان مجلس از جمله اینجانب در خصوص تغییر و تحول در شرکت ایرالکو منتشر شده که این اخبار شایعه است.
وی بیان کرد: پس از انتشار این اخبار در جریان موضوع تغییر و تحول در شرکت ایرالکو قرار گرفته و تا قبل از این اخبار هیچ اطلاعی وجود نداشته و هیچ گونه اظهار نظری در خصوص رد یا اثبات یا تایید افراد چه در خصوص مدیران فعلی و چه در خصوص مدیران پیشنهادی آینده صورت نگرفته است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیم گیری در این خصوص به طور قطع با سهامداران شرکت ایرالکو است اما اگر در هر موضوعی درخواست نظر خواهی شود با بررسی نظرات لازم اعلام خواهد شد.
مقدسی تاکید کرد: انتظار است افراد از انتشار اخبار کذب و بر خلاف واقع بپرهیزند و به این نوع اخبار دامن نزنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تاکنون هیچ کدام از سهامداران پیرامون این موضوع از اینجانب نظرخواهی نکرده اند و اگر از من نظر خواهی کنند با بررسی دقیق در انتخاب افراد نظر خواهم داد زیرا رونق اقتصادی یکی از اهداف است و تصور می شود شرکت ها و کارخانه جات باید توسط افراد مطلع، مسلط، فنی و توانمند مدیریت شوند.
مقدسی گفت: صنعت نباید دچار چالش ها و مسائل دیگر شود و در دیداری اخیری که با وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت رفع مشکلات هپکو، واگن پارس، ماشین سازی، آذراب، کمباین سازی و آونگان مطرح شد.
وی عنوان کرد: مقرر شده وزیر صنعت، معدن و تجارت روزهای پایانی هفته به استان مرکزی سفر کند و پیشنهاداتی نیز برای برون رفت از وضعیت این شرکت ها مطرح شده و صحبت هایی نیز با معاون اول رئیس جمهوری صورت گرفته است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است تمام تلاش های صورت گرفته منجر به رفع مشکلات این شرکت ها شود.
مقدسی گفت: جامعه نیاز به آرامش دارد و باید در استان مرکزی در فضای تعاملی و همدلی مسائل، مشکلات و دغدغه های مردم حل شود.
وی اظهار کرد: تلاش می شود که به هیچ عنوان مسائل کاری با سیاسی تداخل پیدا نکند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دقت شود که فضای جامعه به سمت و سویی نرود که اخبار کذب ملاک قضاوت قرار گیرد.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.