معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب از تصویب 152 طرح اشتغالزا در این شهرستان خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: ۱۵۲ طرح  اشتغالزا با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان به تصویب رسید.

به گزارش جماران، حمیدرضا بابایی روز سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلانغرب، افزود: این طرح‌ها شامل ۱۳۰ طرح خود اشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و ۲۲ طرح کشاورزی از محل کمک‌های فنی و حرفه‌ای است.

وی اظهار داشت: این طرح‌ها در مجموع برای ۱۵۲ تن فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: همچنین ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان اختصاص یافته است.

بابایی اظهار داشت: در بخش تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا از مجموع ۳۹۸ طرح ارجاع شده به بانک‌های این شهرستان تاکنون ۱۲۵ طرح با  ۱۵ میلیارد ریال با اشتغال ۱۳۷ نفر پرداخت شده و مابقی در حال انجام است.

او اضافه کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا که مقرر شد مشاغلی که در جریان کرونا آسیب دیده‌اند مورد حمایت قرار گیرند در این خصوص سهم شهرستان گیلانغرب ۱۳۰ میلیارد ریال تعیین و اختصاص یافته که تعداد ۶۷۸ طرح از طرف صاحبان بنگاه های اقتصادی در سامانه کارا ثبت نام نموده‌اند که پس از بررسی واحدهای آسیب دیده از کرونا از تسهیلات اختصاص یافته دولت برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.