به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی در رزمایش ضیافت همدلی که به همت این اداره کل و با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار شد، گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج ،مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا و ماکارونی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است که در بین افراد آبرومند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع خواهد شد. 

وی یادآور شد، ماه مبارک رمضان خصوصیات بسیاری دارد که یکی از بارزترین این خصوصیات رسیدگی به محرومان جامعه است.

وی افزود: امسال با وجود وضعیت حاکم بر جامعه و بحران کرونا بسیاری از مشاغل و افراد آبرومند از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند و وظیفه مسلمانان و دستگاه‌های دولتی در این زمان سنگین‌تر شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه‌ ریزی مفصلی در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته که یکی از آنها کمک مومنانه است.
صالحی میزان کمک مومنانه اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از محل موقوفات را تاکنون یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد تومان دیگر هم در بحث خدمت رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا اختصاص خواهد یافت.
 وی در پایان از تسویه بدهی افراد نیازمند در نانوایی های سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه با مراجعه به نانوایی های سطح شهر لیست بدهی افراد نیازمند که بابت خرید نان به نانوایی ها بدهکار بودند مشخص کرد و همه بدهی این افراد تسویه  شد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.