حجت الاسلام مرتضی صادقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حفظ سلامت شهروندان، اوقاف شهرری با مساعدت فرد خبری کارگاهی راه اندازی و اقدام به تولید ماسک پارچه ای کرده است.
وی افزود: ماسک های پارچه ای قابل شستشو بوده و مردم می توانند با اطمینان خاطر از آن استفاده کنند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از هزینه تولید ماسک های پارچه ای از محل موقوفه فخرالدوله بوده تعدادی از این اقلام بین مردم منطقه کهریزک توزیع خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: تعدادی از ماسک ها هم بین همسایگان پیرامون امامزادگان و بقاع متبرکه توزیع می شود..
حجت الاسلام صادقی به اقدامات اوقاف ری در خصوص پیشگیری و ضدعفونی کردن امام زادگان و بقاع متبرکه گفت: در امام زادگان دستگاه مولد ازن نصب شده که به طور خودکار این اماکن را ضد عفونی می کند.
به گزارش ایرنا، اداره اوقاف شهرستان ری ۴۸۵ موقوفه با ۱۰ هزار و ۳۴۸ رقبات (املاک و مستغلات موقوفه ها) دارد که درآمدهای حاصل از آنها براساس نیت‌های افراد وقف کننده صرف امور عام المنفه می‌شود.
شهر ری دارای ۳۱ بقعه متبرکه و امامزاده شامل امامزاده ابوالحسن (ع)، شیخ صدوق، امامزاده عبدالله (ع) در شهرری، امامزاده اسماعیل و ابراهیم و بی بی رقیه در کهریزک، امامزاده سید طاهر و بی بی هاجر در حسن آباد فشافویه و امامزاده شعیب در قلعه نو است.
شهرستان ری با جمعیت در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، فشافویه، قلعه نو، خاوران و کهریزک در جنوب استان تهران واقع شده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.