سید مجتبی سرورزاده با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان فارس افزود: بسیج سازندگی در این روزها که مساله کرونا مطرح شده و ویروس بسیار خطرناکی است به کمک دستگاه های متولی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آمده است.
وی ادامه داد: گروه های جهادی در تمام شهرستان ها به طور کامل فعال شده اند و نسبت به ضدعفونی معابر عمومی همه شهرستان ها به طور مداوم و برنامه ریزی شده اقدام می کنند
رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: برخی از گروه های جهادی که می توانند کار تخصصی انجام دهند براساس هماهنگی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تولید ماسک اقدام کردند.
سرورزاده افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید ماسک امیدواریم این ماسک ها، سریعتر وارد بازار شوند و به دست مردم برسند.

شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در فارس تاکنون ۶ نفر اعلام شده است.از ۶ نفر فرد مبتلای جان باخته، دو نفر مبتلا به بیماری قلبی و عروقی و ۴ نفر دیگر مبتلا به بیماری دیابت بوده اند. شمار مبتلایان کرونا در استان فارس تا چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

۶۰ درصد مبتلایان در استان فارس مرد و ۴۰ درصد زن بوده اند.بیشترین  موارد ابتلا در فارس، در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و پس از آن در گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر قرار دارند.

علاوه  بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.